Tuesday, April 13, 2010

:: 1 Impian ::

Quite busy lately..
no time to update this blog..
phewwww......
MyEm0.Com

now i would like to talk about HOPE, DREAMS..
IMPIAN...

'i would like to' sgt sinonim ye ngan research aku..
argghh my research...lurve u damn much...
hahaha.. auta giloppp~~
MyEm0.Com

ok2.. stop talking nonsense..

berbicara soal impian..
impian seorang perempuan..
eceh jiwang plik je kedengaran..hihi

setiap perempuan membesar bersama impian2 indah.. btl x?
looking for a prince charming..
for her 'mr right'..

ape??
xpnah fikir psl tu??
oh kau mmg peng'auta' besar!!
auta gilopp kot..

ok.. entry ni byk plak word 'auta'..
fara & fbi sure suke dgn entry ni..
hahahaha... giloooppp sudeh...

ok2.. jgn tersasar..
cik pjah..behave urself ok..
serious please!!!
disebabkan usia pun dah meningkat..
rs skang dah blh kot ckp psl ni kan..
'lelaki impian'
chewah3.. giloppp..

Di sini disenaraikan beberapa impian saya suatu ketika dahulu:
[ayat thesis weh..xleh blah giloooppp]
::giloop-> 1 lagi word yg high freq in this entry::
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

^^ 1 impian untuk mendapat suami 'soleh' ^^
ade ke org yg impian dio nk cr suami g x soleh??
suami pembunuh??
mmg psiko la kot kl de sesape impikan laki gtu.. hoho
sape xmau laki soleh..
yg leh bimbing dunia akhirat..
leh jd pemimpin keluarga..
didik anak2..
aku mau aku mau..
tp bkn la laki yg name 'soleh' tp perangai cam setan..
kl name soleh & perangai soleh tu ok r..
MyEm0.Com

^^ 1 impian untuk mendapat suami 'along' ^^
hahaha...
dr dulu looking for 'along'
eh2..bkn ah long mitok duit bunuh org tula..
bukan jgk 'A.L.O.N.G' hok ngan CT SIFIR tu..
p 'abe long'..
anak sulung la maknenyer..adessss!!!
naper?? naper anak sulung??
naper x anak tengah? anak bongsu?
anak tunggal? anak kucing?
eh termerapu plak..
ntah..xtau naper suke anak sulung..
sbb nmpk anak sulung lbh bertggjawab kot..
pengalaman ngan kwn2 yg anak sulung pn (especially laki)..
leh nmpk kematangan & bertggjwbnyer..
de sorg kwn..
salu bg adik dier lps dl belajar br dier smbung blk study..
salute~~~
kak sendiri pn aku leh nmpk 'cakna' dier ko adik2 nyer..
wpun sedikit diktator (suke v arahan la)..
p ambik berat adik2 nyer.. puji mok datin ni..
kembang hidung mok datin dgr ni..hihi

MyEm0.Com

^^ 1 impian untuk mendapat suami yang 'educated' ^^
xabis2 ngan educated..
suke org pakai spek pn sbb nmpk educated..
aihhh...
mayb sbb dr dl ayoh pntgkan pelajaran kot..
jd terikut2..
pnah ayoh 'bedal' ngan tali timba sbb aku mls g sekolah..
haha..giler pemalas dl..
siap leh plok pas semayang doa suh demam sbb xmboh g sekolah..
hahaha teruk giler aku kn??
tp x demam pn.. so xde makne la nk pnteng sekolah..
huhuhu..sedih2
dr dl sgt x suke kalah..
so salu je sematkan dlm diri..
nak cr org yg pandai..
sbb xnak kalah ngan org yg aku suke..
tp at d same time..
xnak la dier klh ngan aku..
so org yg aku suke = pencabar bg aku..
kl mls2 or down..
aku akn igtkn diri..
"jgn klh ngan dier... dier dah smpi thp mane doh,..xleh klh xleh klh!!"
itulah yg terjadi dr matrix smpi abis degree...
'tersuke' plak kt sorg ni..
muke bijak la kot...
(wpun xtau pn bijak ke x)..
so jdkn dier pencabar..
abis matrix pn still jdkn dier pencabar..
wpun xtau pn dier dah kt ner..
buat ape..
xkisahla..asalkan dpt naikkn semangat utk belajar..
n alhamdulillah..
pas grad..terjumpe la plak dier tu..
n result aku lg tgg..wpun sikit giler je beza..
xpela kn??
xkisah..hahahaha..happy bile tau...

MyEm0.Com

thank kaseh pada 'dier' yg jd pencabar aku..

haha wpun dier xtau.. xkisahla~~


so mmg tu la impian aku dr dl..
aku nak suami yg intelligent spy aku bersemangat utk x kalah pdnyer..hihihi
poyo ke?? xkot kan??

MyEm0.Com

^^ 1 impian untuk mendapat suami yang kerja 'smart' ^^
hahaha..yg ni xleh blah sikit kot..
suke la tgk org pakai smart2..
pakai kemeja.. tie..
so pg2 dier nak g keje..
aku leh pakaikan tie..
sweeeetttttt~~~~
hahahaha...koya blanar!!!!!

^^ 1 impian untuk mendapat suami yang keluarganya 'mesra & rapat' ^^
dah terbiase ngan keluarga besar & rapat..
rapat weh family aku..
try r wat gapo2 hok gom..
5 min tersebar lalu ko semo anggota kuarga..
kena bebel ngan stp member..
hahahah..
tp tu la fungsi keluarga kn?
selalu bersama..
so mmg impian aku utk dpt keluarga yg rapat & mesra..
so dat aku ade 2 family yg leh gelak ketawa..
terutamanya 2 mak ayah yg baik..
sweeeeettttt~~~
^^ 1 impian untuk menjadi menantu 'sulung' ^^
td along skang nk jd menantu sulung la plak..
aih demand betul!!
hehe..besh pe jd menantu sulung??
wanna be the 1st..
hihihi...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
tapi...
kita harus akui..
tak semua yang diimpikan kita akan dapat...
mungkin lagi byk impian lagi banyak yang x kan kita gapai..
pe yang harus diingat..
setiap jodoh & ketentuan Ilahi..
adalah yang terbaik untuk kita..
AKU REDHA...

MyEm0.Com


:: LELAKI BAIK UNTUK PEREMPUAN BAIK ::

hifazFOOT: maaf jika entry ni menyinggung perasaan sesape atau korang fikir 'koya belanar'..sesungguhnya tgh mereng saat ini.. hmmm.....................

No comments:

Post a Comment