Monday, September 27, 2010

Openhouse Pakcik E-One + Alamanda Rewang

Salam..

Pas balik dari openhouse kolej aritu (blh klik cni)..
Dapat 1 sms dari seorang kawan..
Jemputan ke openhouse umahnyer (openhouse lagi!!!) pada esok hari (sabtu)..
Kawan tu namenyer E-One tp aku suke pggl pakcik je.. -_-"
Malam tu duk berfikir nak attend ke xnak..
Bukan pe..byk sebabnyer..
Antaranya:
1) segan.. xpnah pergi umah dier.. + xkenal sesape kawannyer..huhu
2) xnak sshkan.. sbbnyer kl aku g..dier nk ambik kt komuter.. huhu..sshkn je tgh bz layan tetamu kna ambik aku :'(
3) nnt mesti dier suh duk lame2 kl g sorg2.. ekeke.. sorry pcik.. berfikiran -ve sikit -_-'

Tapi kl xnak pergi..nnt mcm sombong plak..
Dah byk kali ajak..
Mase kenduri akaknyer kawen (ms aku 2nd year).. buke pose.. dah byk kali aku tolak..
Huhu sorry bebyk.. bkn pe.. sy ni segan sikit nk g umah org.. T__T

Esoknyer.. dah kul 12 pun blum buat keputusan.. + blum mandi!!!
Wakaka.. ape da nak jadi..
Tp last2 minutes tetibe kwn aku ajak g kuar plak..
So..pe lagi.. aku ajak dorg teman aku g umah pcik!!
Hahaha.. dorg pun on je.. yela MAKAN FREE ok.. sape xnak?

kete umah member kpd rumate kwn aku.. antik + comel~~

aku xbeli.. xberminat.. aka xdop fulus.. wahaha

mengGCkan diri je la kn...

Member2 semua nak tgk wayang.,..
Aku ikut je la kan..
Time ni pas g umah pcik..lupe plak nk bergambar ngan dorg..huhu
(maaf ye mak pcik.. sy x sopan g openhouse xpakai baju kurung.. -_-'
niat asal nak pakai..
tp dorg ajak kuar & pengaruhi sy suh pakai baju biase **sj je nk slhkn dorg..wakaka**)

Bukan citer ni yg kitorg tgk..
Nak tgk filem magika..
Tp dah full plak..
So tukar ke citer ape ye tajuknyer..
Ala, yg burung hantu comel tu..
Ape guardian2 tu.. oh ye.. Legends of Guardian... kl x silap..
Tapi aku x tgk abis pn.. kuar awal p semayang maghrib..

Pas balik dari Alamanda..harus la perut lapar kan..
So singgah Nims kt Bangi utk dinner..

Aku haruslah ambik Nasi + Sup Tulang + Telur Dadar + Samabal Belacan..
Aku sgt suke sup tulang sini..
Sgt sedap.. & murah!!!
RM 5 je ok!!

ni tempe goreng + sambal kicap.. sedap!!

No comments:

Post a Comment