Wednesday, April 15, 2009

~ PERTEMUAN & PERPISAHAN ~

15/6/08 8.01pm





PERTEMUAN & PERPISAHAN…







“Pertemuan kita di suatu hari..

Menitipkan ukhuwah yg sejati..

Bersyukur ku ke hadrat ILAHI..

Di atas jalinan yg suci..

Namun kini perpisahan yang terjadi..

Dugaan yg menimpa diri ini..

Bersabarlah di atas suratan..

Ku tetap pergi jua..”




Setiap pertemuan ada perpisahan..

Dan di setiap perpisahan ade hikmah disebaliknya..

Setelah 3 tahun aku berhempas pulas di UKM ni..

Akhirnya berjaya jugak ku habiskan pengajian ijazah aku..

Tapi sedihnya berpisah ngan kwn2 yg dah ngam gler ni..

Terkenang segala kenangan pahit dan manis sepanjang bersama..

Hmm.. teringat plak aktiviti2 sebelum berpisah ari tu..

Konvoi ke putrajaya dalam hujan..

Farewell party kt bilik..masak2..

Maman ngan Fiona n geng..

Men boling..

Semua la..

Hmm.. duk bilik uo sgsorg ni..

Teringat plak kt kyo aka ummi..

Ummi..aku rindu..

Thank kaseh sbb pinjamkan riba utk aku baring menenangkan diri..

Lps ni kl aku nk tenangkan diri n hilangkan kusut..

Aku nk baring atas riba sape??? Huhu..

Huhu.. rindu kt semua..hwaaa..

Tp xpe la..

Jumpe ms konvo nnt..

insyaALLAH..

n kl kawen jgn lupe jemput aku..

especially ummi..

jgn lupekan anak kesayangan mu ini.. haha

daa..





No comments:

Post a Comment