Saturday, October 16, 2010

:: Ada Apa Dengan Kenangan 3 - Radhi OAG ::

Masa dulu2 kan..
Saye sgt suke Radhio (Radhi Oag)..
Saye still ingat..
Mase tu form 4..
Tengok rancangan pe tah kt TV..
Then kuar sorang mamat..
"Ya Allah.. comelnyer mamat ni!!" **sila buat intonasi gedix**
Terpikat ngan muke nyer yg comey dan suara nyer yg comey jugak!
Unik je suara.. xde lagi jumpe suara gtu!!
Time tu dier perform lagu Slumber..
Dan mmg sy sgt minat Radhio lepas tu..

buku catatan address & kata2 b4 berpisah ngan kwn2..
ni slh sorg member yg tulis dlm buku sy..
siap letak gmbr radhio lg..sbb dier tau sy gilekn radhio..

Pernah satu hari.. tengah tido..
Pagi la ni..pastu de akak ke sape tah bukak radio **sounds similar Radhio & radio**
Dalam mamai terdengar lagu Sonata Musim Salju..
"Oh bestnyer lagu.. " terdetik kt dlm pale..
Tapi akibat ngantuk sgt.. mmg xsedar..tdo balik..
Then pastu tibe2 dgr rentak lagu yg sounds familiar..
Terus tersedar giler2 hilang semua ngantuk!!
Sebab pe?
Lagu Slumber!!
Giler r pastu nk tdo blk pn xdpt.. dah segar bugar dah!
Oh Radhio.. kau ganggu tdo aku!

Mok pun tau aku suke sgt Radhio..
Biler ade Radhio kt tv..sure dier panggil aku..
Heh.. mok aku mmg sporting kan? ^_^
Pernah satu malam.. time tu bulan pose..
Pas buka pose.. g main bunga api kt luar rumah..
Tibe2 terdengar laungan mok..
"Ni sapo kt tv ni.. Radhi ni"
Trus aku lompat, lempar bunga api & lari!!
Sekali aduh!!
Terpijak bara bunga api..
Sakit giler wesss!!! mmg berapi r!!
Hadddoiii sakit T__T
Tapi still berlari masuk rumah tgk tv!!
**terase teruknyer aku time dulu..haha**

Yang lagi kelakar..
Mase dah dekat ngan exam SPM..
Aku boleh mimpikan Radhio!!
Boleh tak?
Aku mimpi..
Radhio ambik SPM jugak!!!
Hahahaha..
Dalam dewan exam tu..
Radhio duk xjauh dari aku..
Dan dier senyum kat aku!!
Hadooooiiii ko angau ke aper Pjah sampi mimpi Radhio ambik SPM?? -_-"
Memang serius mimpi yg xleh blah aku rase..

Mase matrik..
Hobi aku adalah beli kaset..
Kaset OAG jgn ckp r..
Mmg beli r..
Layan lagu same ari2 pn xpe..
Slumber, Knocked Silly, 60's TV antr feveret r..


Pastu time tu guna hp Nokia 2100..
Hp tu kan boleh letak gambar kat belakang..
Jadinyer gmbr sape lg aku letak kn..
Haruslah gambar Radhio..
Letak gambar sendiri giler mencapap kot..
Satu hari..aku g koperasi..
Cashier laki tu boleh plak tegur..
Ensem gambar kt hp.. bf ek?
Aku senyum je la..
Haha.. mmg ler encem tp bukan bf ku,..hihihi


Pastu satu haritu..
Kat lecture hall matrik..
Tgh tunggu lecturer masuk..
Kawan aku tengah bace newspaper..
Tibe2..
"Eh Radhi dah kawen"
Hah? Ape? mane2?
Dah sudah semua duk berebut paper tu!!!
Kecoh kejap dlm hall duk berebut paper!
**Geng2 matrik ku adlh kanak2 ribena :D **
Gambar kawen Radhio mmg encem!!!
Pakai spek lagi..
Adoooiiiiii cair!!!

Mase kat UKM..
Beberapa kali berpeluang jumpe Radhio..
Oh happy..

Tapi skang dah kurang dah..
Dah x obses dah ngan sape2..
Dah matang la katakan..
Hahaha..
Tapi still la layan lagu2 OAG..
Sebab suara Radhio maintain best ^_^



No comments:

Post a Comment