Tuesday, February 2, 2010

Cuak Neves Takut Debar

Ok.. rajin plak aku update blog sekarang ye..
Bukan pe.. sat tadi baru check my formal email..
And got an email from Encik Azmi, officer kat Centre of Artificial Intelligent Technology (CAIT) FTSM UKM... fuh name penuh aku bagi..skema2..

The email actually pasal my proposal defense (dalam BM jadi Pertahanan Proposal ye???)
Ala, ayat mudah.. bentang proposal..
Encik Azmi dah set kan hari Jumaat depan (12 Februari 2010) untuk sesi aku..


Ok.. boleh start takut sekarang!!!
Takut takut takut takut takut takut!!!!
Sangat sangat sangat sangat sangat sangat takut!!!!!!!!!!!!

MyEm0.Com

Sungguh aku tak tipu..
Dah berdebar-debar dah ni...
Cuak cuak cuak..saya sangat cuak!!!
Dag dig dug..di dalam dada.. hati berdebar ... eh dangdut plak (-_-"")

MyEm0.Com

Ok siapkan keje untuk tunjuk kat supervisor..
Hopefully sempat pergi esok.. (sempat je kot kl saya btl2 fokus...sikit je lagi..tapi masalahnyer saya ni suka lost concentration bila baca.. like i said before.. im not a bookworm-type person!!!)
Tak leh ngadap buku journal paper lama2..nak 'mutoh jelanok'...

MyEm0.Com MyEm0.Com

Pastu kena clearkan semua point untuk jadikan 'perisai' untuk pertahankan proposal terchenta ini..

Rasa macam nak gi berperang plak bila guna term gni...


Ah..saya sangat berdebar..sangat takut sangat cuak!!!!!!!!!!!


MyEm0.Com


Ya ALLAH.. permudahkan jalan bagiku..... Amiiinnn.....

Pray for me.............

p/s: tomei tomei tomei monyet2 ini.... suke suke suke

MyEm0.Com

No comments:

Post a Comment