Friday, February 5, 2010

Musim Putus Cinta??

"♥ ♥ Tapi mengapakah kau sekadar waktu...

Cinta yang datang cepat berlalu...

Pergimu sayang bersama cinta...

Tercalar pedih di dalam dada...

Aku tersiksa...


Aku terdiam kaku menahan...

Bisanya menikam kalbuku...

Separuh nyawa ku pandang wajah...

Di depan kaca...



Tutup kembali gerbang hatiku...

Tidak bermaya langkah kakiku...

Di saat ini...



Tidak kusangka jadi begini...

Terpisah jua kita akhirnya...♪ ♫ "
erkk...pe kaitan gambar ni ngan lagu tu?? dah tu gambar 'pecoh kamera' plak tu..
korang tutup mata je la ye..anggap je gambar ni tak wujud..

'pecoh kamera' = gambar xleh blah + gedix..huhu



ha...best tak saya nyanyi??

ala..memang la tak dengar..tapi saya tengah nyanyi ni tau..

xtipu..memang tengah nyanyi lagu ni..

jiwang ke?? sekali sekala layan jiwang pe salahnya kan??

tak de orang nak saman pun kalau layan jiwang.. hik3x


MyEm0.Com





cuba teka lagu apa tu??

sapa betul saya bagi hadiah..hadiahnye adalah...

peluang nyanyi lagu ni sendiri!!!

hebat tak hebat tak??

hebat la..jadi xperlu dengar saya nyanyi lagi..

korang leh nyanyi sendiri..

tak perlu lagi la nak dengar suara sumbang mambang saya ni ha!!


MyEm0.Com




sila lah ke link bawah ni if nak nyanyi k...



http://www.youtube.com/watch?v=GdD_SnhNJAI



adik saya si gee tu pnah la dedicate lagu ni kat saya..

masa saya putus cinta.. eh pernah ke saya putus cinta..

hahaha... gurau je la...lalala



ok2.. kembali ke tajuk entry..

"saya rasa kita dah tak sefahaman.. lebih baik kita putus je.."

wah ayat baik...

"ko dah tak chantek..dah gemuk banyak jerawat.. ko blah je la"

ayat jahanam!!

ape ko ingat ko tu encem sangat??perut pun boroi..ckp org gemuk konon..

jerawat?? aku nyer jerawat ni seketul je..tu pn sbb tgh ***tetttt***..

pompuan bese la kn..

ko tu muke dah le cam rumah xsiap..ngata org plak!!


gambar rumah xsiap..kan buruk tu..gtu la lebih kurang maksud ayat di atas..huhu.. source dari pcik google terchenta



eh2..emo plak..

jangan risau..setakat ni saya tak pernah marah orang seperti ayat di atas..harap maklum (-_-")



hmm...skang macam musim putus cinta je..

saya just survey dari jauh la kan..

member2.. macam de la beberapa orang yang baru putus cinta..

(baru tengok 2 orang pun dah assume musim putus cinta..apala saya ni kan..)

eh.. 2 orang dah plural tau..so leh dikira ramai dah..haha sesuke je..



hmm..setiap orang pasti akan melaluinya kot..

sangat sangat sangat sangat la beruntung (cikgu bm mesti marah ni) kl kita terus jumpa cinta sejati dengan hanya sekali & seorang je.. (cinta sejati yang kekal abadi = cinta kepada Allah s.w.t)..



jika cinta yang kita semai tidak berpanjangan..

janganla terlalu menangisi nya..

banyak2 kan ibadat luahkan perasaan pada Yang Maha Agung..

InsyaALLAH akan sentiasa tenang..

jangan lupa yang ALLAH sentiasa menemani..

jangan duk fikir 'ala..xde sape dah nak teman aku.. teman shopping teman makan..

xde sape dah nak dengar rintihan hati naluri ku'

(ayat belakang sedikit geli)

u have to remember that.. ALLAH sentiasa mendengar rintihan hambaNya..

jadi luah la pada ALLAH.. dalam setiap doamu...



dan ingat lah..

Mungkin Tuhan menginginkan kita bertemu dengan beberapa orang yang

salah sebelum bertemu dengan orang yang tepat, kita harus mengerti

bagaimana berterima kasih atas kurnia itu



so..dont give up..



tapi saya sangat suka yang ni:


Ya ALLAH..

jika dia benar untukku..

dekatkanlah

hatinya dengan

hatiku..

jika dia bukan milikku..

damaikanlah hatiku

dengan

ketentuanMu
jadi..renung2kan & selamat beramal.... \(^_^)/



hifazfoot (nama bm notakaki nama english footnote) : bahagia dengar member2 dah kawen, nak kawen & dapat anak... happy for u guys...

No comments:

Post a Comment