Sunday, February 7, 2010

Jalan-Jalan Cari Binatang Dalam Jamban..

http://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.comhttp://www.emocutez.com
amboi... happy nampak....
siap terjoget2 lagi tuh...
oh..tengah praktis dangdut ni ha...


"senggol senggolan cubit cubitan..
aku menyanyi kau petik gitar..lalala"
http://www.emocutez.com


hahaha..auta semata-mata...
takde la...
sebenarnya happy sebab.....
leh kuar jejalan...
aih..kalau memang kaki tu xleh duk diam gini la jadinya...
oh ye..saya terpaksa mengakui yang saya suka berjalan2..
travelling ke sana kemari..

http://www.emocutez.com



sebab itulah saya tak mau beli kete lagi..
takut nanti asyik xde kat bilik je...
ye la tu minah oiii..
padahal xde duit nak beli kete..
bagi alasan plak dier
pjah : alamak...kantoi......(-_-")


ok2..back to the topic..
pagi2 dah ngamuk arini..
hahaha..
me ♥ ngamuk...
nasib la hai...

bukan pe.. sebab kawan aku tu datang lambat...
aku ni plak pantang menunggu..
sorang2 plak tu..
aku mana suka duk sengsorang...

ha.. kan dah takut dah cuak dah gerun tengok aku ngamuk...
tapi cian gak.. mesti kalut datang walaupun kunci rumah xjumpa2..
(katanya dia lambat sebab xjumpa kunci rumah..aisehhh)

http://www.emocutez.com



oleh kerana dah hangin satu badan ni..
aku msg dia..
"dah beli tiket..nanti pepandai la cari saya katner"
hahaha..jahat x???
harusla dia xdapat cari sebab xleh lepas nak masuk platform sebab xde tiket..LOL
satu lagi bila aku dah hangin..
aku xsuka marah..
aku suka duk diam membisu...
macam Nia kot..muncung je..(tapi aku x muncung..aku diam je..hik2)

http://www.emocutez.com


pastu sampai Bndr Tasik Selatan..
nak gi ambik adik dia plak..
Dia cakap dekat je jalan..
tapi bila aku jalan..
la...jauh gila...
(sebab dah hangin dari tadi + panas + aku memang pemalas)..


ha..kan ngamuk lagi sekali...

http://www.emocutez.com

ok..diumumkan... hari ni hari ngamuk sedunia... terima kasih...
ha..kan dah ngamuk sepanjang jalan...
sabo je la..hik2


bila nampak teksi..
aku pun cakap..
mulut berbicara: "ha..sepatutnya jauh ni kna naik teksi doh ni"
ok..kias sebenarnye..
hati berbicara: "pasni aku nok naik teksi gok..xkira xkira xkira..teksi teksi teksi!!!!"
hahahahahahah~~~~



so after ambik adik dia.. naik la teksi gi stesen lrt balik...
sampai je kat KLCC...
kita makan dulu!!!
lapar nak mampus...huk3x...

then dipendekkan cite..
kitorang pun pergi la Aquaria KLCC...
cari binatang..hik3x..

part paling besh..
tengok divers bagi makan kat ikan2..
wah..cam sonot...
cam nak g blajar dive sekarang gak..
pastu apply keje bagi ikan makan kat Aquaria...LOL

ok..sebab dah xde idea nak tulis banyak banyak banyak..
cerita pun dipendekkan lagi..
pas abis jelajah Aquaria..
kitorang g Masjid Jamek..
saje je cari 'woh lekok lilit'

memang aku x beli pe2 pun..
xchantek la tudung2 yg de kat Masjid Jamek tu..
huhuu...

pastu kena hantar adik dia balik plak...
hampir mengamuk.. sebab xmau p umah abang kawan aku ni..
aku nak tunggu bawah je..
(tapi x mengamuk sebab malu kat budak kecik aka adik kawan aku tu)

ala.. xsuka xsuka segan segan segan nak p umah orang..
segan la...tak biasa... huuuu
tapi takut nanti pe plak orang cakap kan..

so terpaksala menggagahkan diri untuk pergi...
huhuhu....
http://www.emocutez.com

pas dah sembang2 berehat sebentar bersama keropok lekor kat umah tu..
time to back to UKM terchenta...
perghhhh penatttttt...
tapi suka sebab dapat jalan2..
me ♥ jalan2

k..nak share gambar...





muka dah ceria sebab de makanan kat depan

lapar akibat ngamuk banyak sangat (-_-")



diver tu poyo je sebuk peace jugek..interframe btl~~


ngan adik ipar..haha..auta..adik kawan aku...



no komen... eceh ayat artis plak...


putera katak yg sgt besar...


ok...mengGCkan diri..lalala


buaya air & buaya darat..anda dapat membezakannya?? saya tidak.. (-_-!)


bewok kabut..haha


po hantu..takut!!!!!!


penyu tomei2~~

ala... dah balik!!

merenung masa depan yang xberdepan~~


k..daaa.....


hifazfoot: special thanx to my fren for d treats... tocei tocei thank kaseh... kalau boleh ajaklah lagi..haha \(n_n)/

2 comments:

  1. hahaha..gossip pe plak ni... jgn jd gossip gurl plak ye..hik3x

    ReplyDelete