Saturday, February 6, 2010

Menyesal

Just want to share a song...
'Menyesal' by Ressa Herlambang...

1st time dengar lagu ni masa balik kg..
hujung tahun lepas..
sbb Gee layan cite 'Tasbih Cinta' kat tv3 kul 2.30 tu..

1st time dengar terus masuk telinga..
tanya la Gee pe tajuk lagu ni..
nak wat pe lg..nak cari pastu nyanyi la..haha

http://www.emocutez.com
lirik lagu ni bunyi camni:


Semula ku tak yakin
Kau lakukan ini padaku
Meski dihati merasa
Kau berubah saat kau mengenal dia

*Bila cinta tak lagi untukku
Bila hati tak lagi padaku
Mengapa harus dia yang merebut dirimu

**Bila aku tak baik untukmu
Dan bila dia bahagia dirimu
Aku kan pergi meski hati tak akan rela


Terkadang ku menyesal
Mengapa ku kenalkan dia padamu

ulang *

ulang **



Lagi satu..
aku suke sangat videoklip dia..
sangat kesian..

http://www.emocutez.com

video klip dia pasal awek dia kena kebas oleh kawan baik sendiri..
kawan makan kawan..
aih cian kan..
bila kawan makan kawan..
or 'kawe make kawe' dlm besutnyer..

kita mungkin akan kehilangan both of them..
ye la.. cmner nak hadap kawan kita dah..
n awek tu mmg dah kehilangan la..
isk3x.. mls nak fikir..
layan je la




hifazfoot: yang aku bold & color lain sikit tu lirik yg aku suka

2 comments:

  1. oit ini lagu aku minat..heheheh.
    kwn kekoh kwn? baik kekoh sushi..
    hihihihi

    ReplyDelete
  2. hehehe... tu la..sero nok kekoh sushi jah ni...sedhapnyo~~~

    ReplyDelete