Wednesday, January 5, 2011

:: Ini Rindu Lagu Bekas Isteri Sein Adam Adamaya Bersama FO3 Geng Starz ::

lagu ni pernah dinyanyikan oleh FO3 masa konsert Geng Starz dolu2..
ingat tak kumpulan FO3?
Ala, yang Nana bekas isteri Sein Adamaya tu..
suke Zarul aka Lil Ze time tu..
comel giler :'}

fo'3
masa dorang nyanyi lagu tu dulu..
sangat la suke..
wpun xtau lagu pe dorang nyanyi..
just tau lagu tu lagu lame je..
cari2 xjumpe pun lagu tu sebab xtau tajuk.

sampailah haritu dengar radio THR gegar pantai timur.
Tibe2 dengar lagu ni.
dan tahu tajuk sekali.
terusla carikan.

walaupun tak dapat video yg FO3..
video ini pun jadila.
tergolek2 gelak tengok video ni.
klakar2.
hahaha

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


sebelum aku tahu akan artinya cinta

terlenaku dibawanya kesana

setelah dia pergi baru aku mengerti
kutelah jatuh cinta kepadanya




oh... aku rindu... 

katakan padanya aku rindu
oh burung nyanyikanlah
katanya padanya aku rindu
aku rindu



apabila cinta singgah di hati

bola mata sesat buta memandang
melihat api seperti air
dan melihat air laksana api



meskipun banyaknya nasehat asmara

namun tiada satu pengobatan rindu
telinga pun tuli mata jadi buta
begitu panasnya demam asmara



mulutpun bi bi bi bi bi bi bi bi bi su

lidahpun ke ke ke ke ke ke ke ke lu
ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka karena
ci ci ci ci ci ci cinta



oh... aku rindu

biarlah cinta berjuta-juta menggoda jiwa
biarlah hati berkeping-keping asal kau di sisiku
oh... aku rindu...
sebelum aku tahu...
oh... aku rindu...
apabila cinta... 
oh... aku rindu.





Cik Hifaz : 1st time nampak Zarul kat konsert sure heboh ruffedge nyanyi lagu Tiada Lagi Cinta. Time tu 'eh sape budak tu kecik sgt..cute gilos :D '

3 comments: