Thursday, December 2, 2010

:: Clumsy Giler Mamat Tuh!!! ::

Diambil dari sini:

mekaseh ye ^_^

1. If someone says 'is this ok?' you say ?
Jahat! - Stacy
**haha..pe benda tah org tu tny pendapat kn smpi aku ckp dier jahat..kah3x

2. How would you describe yourself ?
Aku Atau Dia - Nubhan
**sy punya pengalaman ini..pengalaman sy..pnah jumpe sorg pompuan yg giler direct tny seorang lelaki utk pilih aku atau dia!!! giler terkejut mase tu!! akhirnyer dat guy pilih sy..huhu.. tp skang dat guy pilih pompuan tu (biarlah dorang.. sy dah lupakan pun)

3.What do you like in a guy / girl ?
Risiko Orang Cantik - Blackout
**aku suke laki cantik kah? encem ye kot.. (╯_╰)

4. How do you feel today ?
Bulan Ditutup Awan - Yuna
**alahai..lagu frust plak... xde rase frust pn arini..im sooo happpyyyy!!

5. What is your life's purpose ?
Pujaan Malaya - Adzrin Azhar
**tujuan saya hidup adalah untuk menjadi Pujaan Malaya.. boleh?? :P

6. What's your motto ?
1234 - Bittersweet
**haha..motto saya 1234 - mengira ye..sy suke mengira

7. What do your friend think of you ?
Menyesal - 6th Sense
**aiyak!!!! jangan la menyesal kwn ngan sy!! oh mayb menyesal kl x kawan ngan sy kot..or menyesal x jumpe sy lame2 dulu..muahahahaha

8. What do you think of your parents ?
Oh My Gosh - Usher
**?? Oh Ya Allah aku syukur punya parents mcm Che Som & Tuan Mat..ha itu maksudnyer :D

9. What do you think about very often ?
Di Saat Aku Mencintaimu - Dadali Band
**erkk jiwangnyer fikiran.. xde2..xde mencintai sape2 pn skang.. :P

10. What is 2 + 2 ?
Bawalah Daku Pergi - Anita Sarawak
**haha.. bawa aku pergi sekolah dulu ye..baru aku jawab 2+2 berapa :P

11. What do you think about your bestfriend(s) ?
Jika Cinta Allah - Ahmad Dhani
**jika kita cinta Allah, kita akan bahagia.. - nasihat utk bestfrens & diri sendiri

12. What do you think of the person you like ?
Selamat Pagi Sayang - Noh Hujan & DJ Fuzz
**wow so sweeet aku ni...haha.. kepada siapakah ditujukan? (✿◠‿◠)

13. What is your life story ?
Hari Bersamanya - Sheila On 7
**gelak dulu!! haha.. sbb jgn ler love story aku jd macam videoklip Hari Bersamanya ni.. wpun aku seorang yg clumsy la jugak..tp jgn smpi mcm mamat dlm vklip Hari Bersamanya ni :D

14. What do you want to be when you grow up ?
Seandainya - Radja
**jadi seandainya? pe kah?

15. What do you think of when you see the person you like ?
Kalau Berpacaran - Ana Rafali, Suhaimi Meor Hasan, Altimet
**Kalau berpacaran jangan tunggu lama2..kalau dah berkenan jumpalah ayah dan mama.. so sweeetttt (✿◠‿◠)

16. What will you dance at your wedding ?
Gak Ada Waktu - Radja
**haha.. ape plak time wedding nari lagu pasal xnak bercinta ni? (sy nyer wedding xkn de tari menari..sekian...)

17. What will they play in your funeral ?
Senyum - Malique & Najwa
**giler pe nyanyi suh senyum..bace talkin & yaasin ye.. huhu

18. What is your biggest fear ?
Lama-lama aku bosan - Audy
**ha..betulla.. plg takut bosan!! xsuke bosan!
19. What is your biggest secret ?
Terus Terang - Radja
**rahsia saya yg terbesar adalah terus terang! ahaha paham tak maksudnyer?

20. What will you post this as ?
Lihatlah Dunia - Stacy
**lihatlah dunia post aku ni!! sweeetttt

No comments:

Post a Comment