Wednesday, December 8, 2010

:: Oh Mama Saya Mahu Kawen ::

Day 7 – Your dream wedding.

Oh mama..
Saya mahu kawen..
Kawen dengan siapa..
Dengan siapa saja..

Eh xrelevan langsung lirik tu..
Mane boleh kawen ngan sape saje!
Cannot cannot!

Kawen kot, bukan nyer nk ajak dating.
Ajak dating blh la main2 ajak sesiapa saje..
Erkk... sanggup?
Xsanggup aku -_-'

My dream Wedding

1) Pre wedding
Zaman sekarang ni..aku tengok sane sini gmbr prewedding..
Pergghhhh kemain lagi posing..
Tercabar aku!
Nak jugak!
Haha..tapi theme nyer xtau lagi la kan..
Tengok la nnt aku jmpe 'dier' kt mane..
So cmtu la theme nanti..



nak gambar mcm ni. boleh?


atau macam ni!

-->> moh kite mencari2 geng fotografi spy nnt senang nak mintak jd photographer.. boleh mintak diskaun..harga member..ekeke

2) Wedding - Pelamin
Pelamin angan ku.. jangan musnah!
Aku nak pelamin yang simple but nice.
Color belum fikir. Belum masenyer kot :]

warna yang lembut..

elegant!

simple but nice

3) Wedding - Hantaran
Perghh sekarang cube tengok majalah Pengantin..
Mak aih tercabar derrr!
Barang hantaran perghh iPhone segala atas dulang tu ha!
Ko mampu?
Aku xmampu -_-"

hantaran 1 - iPhone

hantaran 2 - dslr nikon d90
hantaran 3 - laptop sony vaio

perggghhhh giler der berangan!
ko ingat ko kawen ngan tokei balak?

oleh kerana tak kawen ngan tokei balak..
jadi aku berangan ini 1 je hantaran..
satria neo cps!

tapi bile mengenangkan aku bkn sesape..
jadi aku sedar diri..
xpe..xyah hantaran itu semua..
cukuplah yang kt bwh ni
tsk tsk tsk

argghhh dslr kna makan!

iphone.. xsanggup nak makan -___-"

kereta~~

4) Wedding - Kek

romatica de amore

cool!

woooowwwwiiii~~~

5) Wedding - Dress

nice~

woowwwiiii..seswai utk potong kek~~

chantek!!!

nice jugak!

6) Wedding - Food

Tak suke guna catering..
Lagi suke bila orang kampung gotong royong buat majlis kite..
Suke sgt tgk suasana tu..
Gelak ketawa riuh rendah..
Saya suke :'}

Tukang masak utama semestinyer Cik Yam..
Haha..
My aunt yang sambalnyer meletop!!
Best giler!
Cik Yam, ore chop Cik Yam awal2 deh :'}

7) Outdoor photo

creative!

romantika de amor~~

perghhhh stylo~

Wah ko Cik Hifaz..
Berangan bagai!
Dah soklan pun 'dream wedding'
Haruslah berangan sekejap kan? :'}

Tak de nyer nanti nak vogue giler2 gni..
Simple je nnt..
Fikir pun belum lagi..
Haha

p/s: demand kah?

all pics ihsan pcik google

No comments:

Post a Comment