Sunday, December 5, 2010

:: Sahabat Ku ::

Day 4 – Your favorite photograph of your best friend.

Saya mempunyai ramai best friends. Mungkin kerna saya gemar berkawan.
Mungkin juga kerna saya peramah **naik lif tekan sendiri hokey!


ma & syera. mereka best frens dari matrix. sudah 6 tahun.
saya sayang mereka. mereka sayang saya. sayang mereka saya. mereka saya sayang. sayang saya mereka.
**ok saya sudah merapu.

fiona & nana. mereka best frens dari 1st year UKM. sudah 5 tahun.

kyo aka ummi. best frens since 1st year UKM.
insan yang banyak bagi nasihat.
juga insan yang selalu meminjamkan ribaan utk menenangkan hati ini.
**sy suke tdo atas ribaan org :'>

yang xde dalam gambar.. sy juga sayangkan kamu semua. cuma blog ini kekurangan space.
kamu sentiasa ada di dalam hati ini.
dalam hati ada almari.dalam almari ada kawan2. haha (✿◠‿◠)

No comments:

Post a Comment