Sunday, December 12, 2010

:: My Header Contest ::

Salam.

Contest ketiga malam ini.
My Header Contest by Cik Rieyana.
Hello miss (✿◠‿◠)


Ehem.
Saya nak letak 2 header dari 2 blog.
Boleh kan Cik Rieyana?
Cik cakap max 2 kan?
Hihhiiiiii :'}

Header 1

Header blog HIF@ZPH@T ini.
Jika diamati ada kata2 pujangga disitu.
Berbunyi..
--------
(+_+)+(Z_Z)-(?_?)x(#_#)/($_$)=(^_^)
Life is a combination of so much feelings.
Without these feelings, life is nothing.
--------
Inilah jadinya bila Cik Hifaz berpuisi pujangga ya.

Tapi itulah hakikat sebuah kehidupan.
Punya bermacam rasa.
Kadang kita merasa gembira.
Kadang kita merasa sedih.
Kadang kita merasa sunyi.
Kadang kita merasa asing.
Itulah kehidupan.

143 - I love you.
Really like this number.
So romantica de amore :'}

And gambar saya tu saya sangat suka.
The scene.
Ade iras photoshoot modeling x?
Ok tak.
Huhu.

Header 2

Header bagi blog Pujangga Hifaz.

Juga mengandungi kata2 pujangga.
Dah name pun blog pujangga.
Haruslah ade kata2 pujangga kan? :D

--------
Aku menulis bukan kerna nama,
Aku menulis bukan kerna wang semata,
Aku menulis kerna cinta.
--------

Dalam apa pun yang kita buat.
Cinta itu perlu ada.
Dengan cinta, kita akan bersungguh untuk membuatnya.

Dan semestinya 143 ada di situ.
(✿◠‿◠)

~~~~~~~~~selesai~~~~~~

Tag:


4 comments:

  1. slmt pagi...thanks ya juin contest yana...good luck...;d

    ReplyDelete
  2. slmt pagi...thanks ya juin contest yana...;d good luck...;d

    ReplyDelete
  3. so so so comelll!!
    harap2 boleh menang lah ya..

    Anyway,Jemput singgah Kiz Garden ya...kiz dah hidangkan kuih untuk awk nih..klau ske follow kueh tu ya..hehe

    ReplyDelete
  4. tQ Kizz..ok otw ke sane dah ni ^_^

    ReplyDelete