Friday, December 17, 2010

:: Wallpaper ::

Salam.

Masih mood Kedai Gambar (Photoshop).
Tak tido malam duk menghadap photoshop.
Masih belum mahir & belum cukup kreatif.
Sedih sedih.

Kali ni teringat plak dekat dak2 kecik kat kampung.
Rindu :'(
Rindu nak bawak budak2 shopping.
Rindu nak lompat2 tepi pantai.
Rindu nak pakai kan shawls.

Ok. 
Tak nak cakap pasal rindu lagi.
Sedih :'(

Akibat kerinduan melampau.
Maka idea untuk buat wallpaper muke diorang pun menjelma.

Layan gambar plakla.
Malas sudah nak membebel.

1. Nur Daniyah Shazli

Baru berumur 2 tahun tapi perghhhh melaram macam 20 tahun!
Asal orang make up.. dier tengok ngan muke simpati.
Asal orang suh pakai shawls & ambik gambar.. terus angguk kan kepala.
Pas pakai, mesti kna bawak g tengok cermin.
Oh, kecik2 dah koya ye!

sesungguhnya inner syria, shawl & blouse colourful itu milik aku -_-"
Cik Hifaz suka sangat wallpaper ni.
Nampak comel yang amat la ini budak.
Lantak la orang nak cakap Cik Hifaz masuk lif tekan sendiri ke..
Cik Hifaz nak cakap jugak!
Anak sedara Cik Hifaz ni comel la! **ha kan dah cakap**

Wallpaper ni Cik Hifaz buat girlish-girlish sikit.
Sesuai la dengan cek mek molek ni.

2. Muhammad Haikal Shazli

Abang kepada Nia.
Cucu pertama la ni kiranya.
Umur 6 tahun.
Suka mengamuk.
Suka makan aiskrim.
2 tupperware aiskrim 1.5L akan cepat sangat habis bila dier ade di Besut. -_-"

rock u!

Wallpaper ni simple sikit.
Sebab susah la wei nak crop kepala ni.
Aiseh tak reti tak reti.
Pinau ni mate ku.
Dah le tak pakai spek.
Lampu meja je bukak.
Mata dah memang silau.
Abisla pasni kalau mkn teruk silau (╯_╰)

3. Tuan Muhammad Amirdanial Tuan Zakaria

Sesungguhnya ini adalah adik bongsu aku yang manja.
**dapat agak tak name Cik Hifaz? ekeke

Adik bongsu aku ni sangat suka ngan kucing.
Selalu je aku kompius sebab dengar dier duk bercakap2 tapi tak nampak sesape.
Bile aku tanya..

Aku : Amer, mung kecek nga sapo?
Amer : Nga kucing.

Ringkas sekali jawapannya.
Tapi cukup untuk buat aku berfikir.
Betul dop adik aku ni? **Waras tak adik aku ni?**

gigiku yang rongak

Wallpaper ni paling simple la.
Tapi aku rase macam buat kad kawen plak.
Ade gaye kad kawen kan?
Haha.
Takpelah.
Ni sample kad kawen ye anak2.
Nanti boleh order ngan Cik Hifaz.

(╯_╰)

Mood - Tak tahan lagi. Mau tido. Daaaa
(✿◠‿◠)



No comments:

Post a Comment